Digitale hulpverlener - jouw weg naar digitaal zelfvertrouwen

Ben jij een digistarter?

Heb je moeite om bij te blijven met de digitale evolutie? Heb je het gevoel dat de digitale wereld alleen maar moeilijker wordt en je er niet genoeg van kent?

We begrijpen dat de digitale wereld soms ontmoedigend kan lijken. Kato onze digitale 'outreacher' is er om jou te helpen!

Vergroot je digitaal zelfvertrouwen

Vandaag wordt verwacht om heel wat met de smartphone, tablet of computer te kunnen, dat is niet altijd makkelijk.

  • Wil je online een afspraak maken bij de dokter?
  • Heb je hulp nodig bij het installeren van een app?
  • Staat het lettertype van je smartphone te klein?
  • Heb je geen toegang tot internet maar wil je er wel mee aan de slag gaan?

Kato komt naar je buurt, maakt graag een praatje en staat voor je klaar. Samen zet je stappen om jouw digitale reis soepel en succesvol te maken. Je kan Kato ook spotten met de digi-fiets, een kleurrijke bakfiets. Aarzel niet om haar aan te spreken.

Wat is een outreacher?

Een outreacher is een hulpverlener die (kwetsbare) mensen opzoekt in hun eigen omgeving. Een outreacher e-inclusie richt zich vooral op de digitale hulpverlening.   

Want de digitalisering gaat razendsnel. Voor steeds meer diensten moet je online actief zijn. Het kopen van een treinticket, het invullen van je belastingaangifte, het maken van een afspraak bij de dokter, inloggen met Itsme, Smartschool toepassingen… . Handig, maar niet voor iedereen. Daarom moeten we er oog voor hebben, voor wie (nog) niet meekan, geholpen wordt in de digitale inclusie.

Neem contact op

 Je kan ook zelf contact opnemen met Kato. Een afspraak is gratis en kan bij jouw thuis doorgaan of op een andere locatie.

Kato Aerts

Meer informatie?

Surf naar www.stadsregioturnhout.be/iedereendigitaalmee

verplichte logo's outreacher