We zijn op zoek naar een beleidscoördinator voor het groenbeheer in onze gemeente. Als beleidscoördinator maak je groenbeheerplannen op en bereid je groenprojecten voor. Je ondersteunt de operationeel coördinator die instaat voor de uitvoering. Verder sta je ook in voor het beleid inzake logistiek.
Beleidscoördinator groen B1-B3
m/v contractueel
Globaal doel van de functie
Als beleidscoördinator groen sta je in voor het groenbeheer in de gemeente Lille. Je maakt groenbeheerplannen op, bereidt groenprojecten voor en volgt deze op. Je geeft ondersteuning aan de operationeel coördinator die instaat voor de dagelijkse werking van de groendienst. Je adviseert het bestuur, collegas en leidinggevenden en ondersteunt hen bij het nemen van beslissingen binnen je expertisedomein. Je vervult een brugfunctie tussen leidinggevenden en andere medewerkers waarbij je o.a. voorstellen doet om de werking van de dienst te verbeteren.
Aanwervingsvoorwaarden
- slagen in een aanwervingsexamen
- beschikken over rijbewijs B
- houder zijn van een bachelordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld;
- bekomen van een voor de functie gunstig geschiktheidsprofiel
Aanbod
Een voltijdse opdracht met loon volgens weddeschaal B1-B3, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler, vormingsmogelijkheden, een gunstige verlofregeling en fietsvergoeding.
Relevante ervaring vanuit privé, een zelfstandige activiteit of een lokaal ambt wordt volledig meegerekend voor de bepaling van de wedde.
Solliciteren
De functiebeschrijving en bijkomende inlichtingen zijn te bekomen op de personeelsdienst van het gemeentebestuur op het telefoonnummer 014 44 82 37 of via personeel@lille.be.
Je kan je kandidatuur bij voorkeur indienen via volgende link: https://www.jobsolutions.be/register/7220
of je cv met begeleidende brief mailen naar personeel@lille.be of binnenbrengen op het onthaal van het gemeentehuis, Rechtestraat 44, 2275 Lille en dit ten laatste op 26 maart 2021.